Opis projektu
W ramach projektu podjęte zostały działania mające na celu wprowadzenie zarządzania opartego o design, opracowanie nowej komunikacji marki, strategii PR, rebranding marki.
Wprowadzono również innowacyjne produkty, takie jak pieczywo i wyroby cukiernicze produkowane w technologii odroczonego odpieku, nowe rodzaje pieczywa tradycyjnego, torty mrożone i nowe rodzaje ciastek paczkowanych.
Galeria
-
CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wyCUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczejnikających ze strategii wzorniczej
-
CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej
-
CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej
-
CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej
-
CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej
-
CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej
-
CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej
-
CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej
-
CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej
-
CUKIERNIA MAREK SZABELSKI - wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej
Informacje szczegółowe
Beneficjent
PIEKARNIA CUKIERNIA MAREK SZABELSKI
Program
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Całkowita wartość projektu
3 904 020,00 zł
Wkład UE
1 748 000,00 zł